lørdag 18. juli 2009

Wish We Were Older

Idag har jeg vært på Ikea ! Shoppet ting til rommet mitt hos pappa. Eller kjøpte seng, hylle, kurver til å ha i hyllen og senge tøy. og selvfølgelig et speil!<3
jeg skal kjøpe acsessorizes til rommet på mandag, har tenkt meg tur til butikker som Mols, Indiska og andre butikker som seller sånne morsomme ting !
Mandag er det jo lønning! (Lønning = SHOPPING!!)<3

Jeg har også skaffet meg Twitter idag, etter at venninner anbefalte meg det.
Har funnet ut at det nesten er som update boksen på Facebook, bare at man oppdaterer den oftere.. kan man egentlig gjøre noe annet på twitter, eller er det alt ? Altså har jo skjønt at man kan følge andres updater, som venners og kjendisers ogsånt.. Men er updates hele greia med Twitter ? Isåfall Hvorfor ikke bare bruke Facebook?:D


Senga mi <3

dårlig bilde, I know..
Enda verre.. Sånn er det når kamera kabelen din er borte,
og du må bruke webcam istedet..
This Is How I Dissapear - My Chemical Romance


Blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar