søndag 19. juli 2009

Remembering Sunday

Nå har jeg stått opp altså, når jeg våkna tenkte jeg at klokka måtte være et sted sånn ca mellom 9 og 10.. Men neida, jeg har klart å sove til 3! Utrolig deilig egentlig, men ifølge pappa har jeg sovet bort hele dagen.. Og har da ikke noe tid igjen av dagen til å gjøre fornuftige ting..
Unskyld meg hva fornuftig kan jeg gjøre på en kjedelig søndag uansett?
Nå skal jeg snart stå opp av sengen, ta en dusj, også regner jeg med at jeg havner her foran pcn min igjen..(:

Jeg har tenkt litt, og bestemt meg for å kjøpe Mac.. men er ikke helt sikker på hvordan type. Burde jeg bare kjøpe en vanlig macbook eller er det andre som er bedre?


Umbrella - All Time Low






When the sun shines, we shine together<3


Blogges<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar