lørdag 18. juli 2009

Every You, Every Me

Ti "Hva":
1. Hva var det første du tenkte på når du våknet? At jeg ville sove lengre.

2. Hva gjorde du i går kveld? Var med 4 av mine beste venner.

3. Hva er den viktigste delen i livet ditt? må jeg velge ?

4. Hva skulle du egentlig gjort nå? vært med kjæresten

5. Hva var det siste du gråt over? krangel med mamma..

6. Hva får deg alltid i bedre humør når du er lei deg?gode venner eller kjæresten

8. Hva er den viktigste tingen du ser etter, hos venner? lojalitet

9. Hva er du bekymret for? vgs.

10. Hva ser du mest fram til denne uken?(neste uke) lønning :D



Ni "Har du noen gang":

1. Har du noen gang likt noen som hadde kjæreste? JA
2. Har du noen gang fått hjertet ditt knust? nei.

4. Har du noen gang vært i et annet land?ja.
5. Har du noen gang gjort noe utrolig dumt? hmm, ikke utrolig dumt men.. ja

6. Har du noen gang blitt baksnakket av en venn? ja, hvem har vel ikke det.

7. Har du noen gang hatt purken etter deg? nei.

8. Har du noen gang holdt på med/vært sammen med noen som er yngre enn deg? nei.



Åtte "Hvem":

1. Hvem var den siste personen du så? Thea

2. Hvem var den siste personen du kyssa? Torstein

3. Hvem var den siste personen du sendte sms til? Robin

4. Hvem var den siste personen som ringte deg? Mamma

5. Hvem var din første forelskelse?kjæresten min

6. Hvem var den siste personen som sendte sms til deg? Thea

7. Hvem var den siste personen som freaka deg ut? mamma

8. Hvem ga du klem til sist?Thea



Sju "Når":

1. Når dusjet du sist? idag morres

2. Når var sist du så moren din?igår

3. Når var sist du så faren din? for to minutter siden

4. Når pynta du deg sist? Pynter meg litt hver dag, men sånn ordentlig var 10.klassse avslutningen

5. Når gråt du sist?idag

6. Når gikk du sist på kino, og med hvem? kom nettop hjem fra Harry Potter med Thea

7. Når hørte du på musikk sist? Hører på Nå


Seks "Hvor":

1. Hvor bor din(e) nærmeste venn(er)? Asker

2. Hvor dro du sist gang noe sted?Asker (sentrum)

3. Hvor hang du sist? asker (sentrum), eller spørs hva som menes med det..

4. Hvor har du ditt gjemmested?rommet mitt

5. Hvor liker du mest å være? hvorsom helst, bare det er med venner eller kjæreste<3

6. Hvor sov du i natt? hos Vibeke



Fem "Random"

1. Liker du noen nå? Ja

2. Liker han/henne deg og? Ja

3. Ønsker du noen gang at du var en annen? Nei

4. Kjenner du muffinsmannen? Ja..

5. Skremmer fremtiden deg? Litt



Fire "Hvorfor":

1. Hvorfor er du venn med de du er det med? de er der alltid for meg

2. Hvorfor skaffa du deg nettby? har ikke nettby..

3. Hvorfor kalte foreldrene dine deg det du heter?fordi...

4. Hvorfor gjør du denne greia? fordi jeg er kul..



Tre "Hvis":

1. Hvis du kunne ha en superkraft, hva skulle det vært? a kunne fly

2. Hvis du kunne gå tilbake i tid og forandre en ting, hva ville det vært?hmm kanskje gjort det bedre i 10.klasse så vitnemålet mitt så bedre ut :P

3. Hvis du var strandet på en øde øy alene og kunne ha med deg EN person, hvem ville det vært? En jeg var glad i<3



To "Ville du":

1. Prøvd på nytt med en gutt/jente, om han/henne hadde spørt? Been there, done that..

2. Barbere huet for å beholde en du elsker for alltid?Jess



Et siste spørsmål:

1. Er du fornøyd med livet ditt sånn det er nå? Joa, kunne vel plusset på litt..:P





mm, Fritids Delux<3




Every You And Every Me - Placebo


blogges<3


1 kommentar:

  1. kult. du kjenner muffinsmannen, det gjør jeg å! Har nr hans if you want?

    SvarSlett